14.07.2020
Garnier zaganja pobudo »Green Beauty Initiative«
Danes je zavest o okoljskih, zdravstvenih in socialnih problemih pomembnejša kot kdajkoli prej. Komaj verjetni dogodki zadnjih nekaj mesecev so center pozornosti usmerili tudi na vlogo blagovnih znamk v današnji družbi. Pričakovanja potrošnikov so se spremenila. Predvsem si ljudje želijo blagovnih znamk, ki jim lahko zaupajo, ki so transparentne in resnično zavezane izboljšanju, zlasti ko gre za njihov vpliv na planet.
Garnier je že leta posvečen trajnostnemu razvoju, o čemer priča proizvajanje vse več naravnih formul z uporabo obnovljivih sestavin ter sestavin iz »pravične trgovine«, hkrati pa je celo prva znamka, ki je na masovnem trgu za nego kože popularizirala ekološke izdelke. Zdaj si Garnier želi iti še dlje, spremeniti način, na katerega deluje industrija lepote in voditi k spremembam v imenu vseh nas.
Pobuda Zelena lepota
Pobuda ali iniciativa Zelena lepota znamke Garnier je celoten pristop k trajnosti, od začetka do konca. Cilj te iniciative je radikalno zmanjšanje globalnega vpliva znamke na življenjsko okolje, in sicer tako, da do leta 2025 izpolni naslednje začrtane cilje:
-Vsi izdelki Garnier bodo izdelani brez uporabe tim. nereciklirane plastike (Virgin Plastic).
-Embalaža vseh izdelkov bo reciklirna, razgradljiva ali večkratno uporabna.
-Vse tovarne Garnier bodo CO2 nevtralne.
Garnierjeva pobuda za Zeleno lepoto si prizadeva z pomoč potrošnikom, da se ob nakupu umerjajo k bolj trajnostni izbiri. Garnier želi dodatno izobraževati potrošnike o pomembnih temah, kot je recikliranje, preko svojih digitalnih kanalov.
Preobrazba vrednostne verige znamke Garnier
Cilj pobude Zelena lepota je, da preobrazi vsak člen v verigi vrednosti te znamke, z zmanjšanjem ali nevtraliziranjem vpliva na življenjsko okolje na naslednjih področjih:
Plastika in embalaža
- Do leta 2025 bo Garnier povsem prenehal z uporabo tim. »nereciklirane plastike« (Virgin Plastic) v svojih novih pakiranjih in tako zmanjšal proizvodnjo plastike za 37 tisoč ton letno.
- Do leta 2025 bodo vse embalaže Garnier namenjene večkratni uporabi, reciklirne ali razgradljive.
Izdelki in formule
- Do leta 2022 bodo vse rastlinske in obnovljive sestavine trajno pridobljene.
- Do leta 2025 bo imelo 100% novih izdelkov podjetja Garnier izboljšan vpliv na okolje.
Tovarne in proizvodnja
- Do leta 2025 bo imel Garnier 100 % CO2 nevtralne tovarne, zahvaljujoč uporabi obnovljivih virov energije.
- Emisije ogljikovega dioksida na industrijskih mestih so že zmanjšane za 72 %***.
Družbeno odgovorni viri surovin in pravičen nakup
- Do leta 2025 bo Garnier podprl 800 skupnosti po vsem svetu, v okviru Programa družbeno odgovornih virov (»Solidarity Sourcing Programme«).
Poročilo o napredku trajnostnega razvoja
Pobuda Zelena lepota vključuje Poročilo o napredku trajnostnega razvoja, ki nudi popolno preglednost Garnierovih zavzemanj na omenjenih področjih in ga je mogoče javno spremljati prek globalne spletne strani Garnier. Poročilo prikazuje, kje se Garnier nahaja danes, predstavlja projekte, ki so s pomočjo znanstvenikov in strokovnjakov že izvedeni, in prikazuje, n kakšne načine bo blagovna znamka uresničila svoje ambiciozne cilje za leto 2025.
Etiketiranje izdelkov in informiranje o njihovem vplivu na življenjsko okolje ter družbo
Garnier bo prva blagovna znamka, ki bo v okviru svetovnega projekta »L'Oréal za prihodnost« (»L'Oreal for the Future«), implementirala novo označevanje ali etiketiranje izdelkov in informiranje o njihovem vplivu na življenjsko okolje in družbo. postal prva blagovna znamka, ki je uvedla Označevanje okoljskih in družbenih vplivov izdelkov (»Product Environmental & Social Impact Labelling«). Namen je seznaniti potrošnike z okoljskim in družbenim vplivom izbranih izdelkov ter jih spodbuditi k bolj trajnostnim izbiram njihovih nakupov. Takšno označevanje izdelke razvršča glede na njihov trajnostni razred, in sicer po lestvici od A do E, kjer izdelki z oznako »A« predstavljajo najboljše med njimi. Ocenjevalna lestvica upošteva 14 okoljskih dejavnikov, od pridobivanja, izdelave, prevoza, uporabe, do recikliranja. Takšen način ocenjevanja je bil sprva preizkušen na izdelkih za nego las v Franciji, enako razvrščanje Garnier izdelkov pa bo vsem potrošnikom širom sveta v prihodnosti dostopno na spletni strani.
V sklopu iniciative Zelena lepota in s ciljem podpore boja proti onesnaževanju s plastiko se je Garnier na globalni ravni združil z dvema nevladnima organizacijama: Ocean Conservancy (»ohranitev oceanov«, usmerjenost k ekološkemu vplivu) in Plastics For Change (»plastika za spremembo«, usmerjenost k družbenemu vplivu).
Lansiranje pobude Zelena lepota bo podprto tudi s predstavljanjem serije novih izdelkov Garnier.
Ob sprožitvi iniciative je Adrien Koskas, globalni predsednik blagovne znamke Garnier, dejal:
»Zelena lepota bo spremenila način našega poslovanja. Pobuda, razvita s pomočjo naših partnerjev, raziskovalcev in kupcev, poudarja vrsto naših ambicij, podprtih z realnimi in oprijemljivimi cilji. Zavezujemo se, da bomo zmanjšali vpliv na planet in se z uvedbo inovacij zavzemali za trajnostno prihodnost. Trajalo bo nekaj časa, vendar bo pobuda Zelena lepota prenovila Garnier in, upamo, tudi lepotno industrijo v celoti.«
1 Edelman Trust Barometer 2020: Coronavirus special report.
*Utemeljeno na porabi plastike pri Garnier v letu 2019.
**V letu 2019, v primerjavi s porabo leta 2005.
Preberi še: Naredi sama: naravna nega obraza
Za ta videz priporočamo
-
Garnier Micellar Cleansing Water For Sensitive Skin
Takojšnje naročilo -
Garnier Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask
Takojšnje naročilo -
Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Shampoo
Takojšnje naročilo -
Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Hair Mask
Takojšnje naročilo -
Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Roll On
Takojšnje naročilo -
Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Spray
Takojšnje naročilo
povezane novice
Povezane teme: nega, nega obraza, pravilna nega, Garnier, Green Beauty