Garnier je pridobil potrdilo organizacije Cruelty Free International

Vsi Garnier izdelki so pridobili potrdilo programa Leaping Bunny v sklopu Cruelty Free International, vodilni organizaciji, ki se bori proti testiranju na živalih.

Garnier je pridobil potrdilo organizacije Cruelty Free International

Garnier je ena največjih globalnih blagovnih znamk, ki ji je organizacija Cruelty Free International  podelila certifikat »Leaping Bunny«. Gre za izjemen dosežek, ne le za Garnier temveč celotno kozmetično industrijo.

Michelle Thew, generalna direktorica organizacije Cruelty Free International »Garnier je globalna znamka, ki jo vsi poznamo. Sodelovanje z njimi z namenom končanja testiranja kozmetičnih izdelkov na živalih in njihov uradni certifikat izdan s strani organizacije Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny je pravi mejnik. Potrebovali smo več mesecev, vendar je Garnier natančno preveril vsakega dobavitelja in izvor, zato se na rezultate rezultate se lahko povsem zanesemo.«

Skladno z oznako Leaping Bunny morajo znamke forenzično preiskati svojo celotno dobavno verigo, vključno z vsemi surovinami in posameznimi sestavinami. Odobritev morajo prejeti vsi končni izdelki znamke – posamezni izdelki ali kosi ne morejo biti ločeno odobreni.

Za Garnier je to pomenilo pridobitev izjav več kot 500 dobaviteljev, ki dobavljajo več kot 3.000 sestavin s celega sveta. Več mesecev sta Garnier in Cruelty Free International sodelovala, da bi priskrbela te dokaze, in poskrbela, da vsak izdelek v globalnem portfelju Garnierja uradno navaja logotip Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International.Ta strog proces zagotavlja, da lahko potrošniki kupijo Garnierjeve izdelke povsem pomirjeno, vedoč, da ti izpolnjujejo stroga merila programa Leaping Bunny.

Adrien Koskas, Garnierjev globalni predsednik znamke »Garnier je predan ustvarjanju sveta brez testiranja na živalih od leta 1989. Uradna odobritev organizacije Cruelty Free International v sklopu programa Leaping Bunny je resnični mejnik in je od nekdaj pomemben del naše misije Green Beauty ali Zelene lepote. Danes je Garnier naredil še en zelen korak proti cilju, da postane povsem predana, resnično trajnostna, transparentna znamka, ki zagotavlja Zeleno lepoto vsem nam.«

Ta novica Garnierja je objavljena ob koncu prelomnega leta za znamko. Leta 2020 je Garnier objavil svojo pobudo Green Beauty ali Zelena lepota, celovit pristop k trajnosti, s katero bo preobrazil vsako fazo Garnierjeve vrednostne verige in dramatično zmanjšal vpliv znamke na okolje.

Preberi še: Garnier zaganja pobudo »Green Beauty Initiative«

Za ta videz priporočamo

  • Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Hair Mask

    Takojšnje naročilo
  • Garnier Bio Repairing Hemp Sleeping Oil

    Takojšnje naročilo
  • Garnier Bio Repairing Hemp Multi Repair Gel Cream

    Takojšnje naročilo
  • Garnier Micellar Cleansing Water

    Takojšnje naročilo
  • Garnier Fructis SOS Repair Fortifying Shampoo

    Takojšnje naročilo
  • Garnier Ambre Solaire SPF 50 Sensitive

Povezane teme: Garnier, pravilna nega, Garnier, Garnier Ambre Solaire, SPF, Garnier BIO, Green Beauty , Garnier Fructis

Registrirajte se / Prijavite se

Makeup recommends

Revitalift Loreal kreme: Veliki vodnik

V mlajših dneh smo nagnjeni k eksperimentiranju, kasneje pa se z leti in izkušnjami naučimo precej hitreje prepoznati, kaj je za našo kožo dobro in ka...