13.09.2017
Lancôme La Vie est belle L‘Éclat
Življenjska filozofija in filozofija sreče ali univerzalna oda lepoti življenja. Éclat de Parfum krasi osvežilno srce iz najplemenitejših sestavin (absolut pomarančnega cveta, absolut arabskega jasmina in esenca bergamotke), poudarjeno s slastnim sadnim nasmehom.
Prvo gurmansko noto pomarančnega cveta sta ekskluzivno za Lancôme ustvarila vodilna francoska ustvarjalca parfumov.
LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT, NOVA ZGODBA O SREČI
La vie est belle še od izvirne različice, ustvarjene leta 2012, zagotavlja razburljivo in dišavno doživetje sreče. Za Dominiquea Ropiona in Anne Flipo, dva vrhunska ustvarjalca parfumov, zaslužna za izvirno kompozicijo, je potek dela predstavljal razburljiv izziv – z veliko ustvarjalno vnemo sta raziskovala vse vidike sreče ter najintenzivnejša in najkompleksnejša človeška čustva.
Lancôme ju je znova najel, da bi z dišavo poskusila izraziti idejo sreče, ki se neustavljivo širi, kot blisk svetlobe, ki odseva v neskončnost. Dve leti sta potrebovala, da sta ustvarila La Vie est belle L‘Éclat, nov parfum, ki odraža večanje občutka sreče, ko to delimo z drugimi. Dišava razkriva osvežujoče zgornje note na mehki in razkošni bazi, ovite z očarljivo svežino pomarančnega cveta. Prav ta je v samem srcu nove zgodbe, ki se subtilno navezuje na prejšnje različice dišave La vie est belle in hkrati piše povsem novo poglavje.
SIJOČE ODKRITJE – POMARANČNI CVET S TISOČIMI OBRAZI
La vie est belle L’Éclat Eau de Parfum preseneča s cvetlično svežino – je razkošen šopek citrusnih, gurmanskih in povsem opojnih not! Mikavno kompozicijo prežemajo kompleksni vidiki pomarančnih cvetov, značilne rastline toplega podnebja, ki prebudi čute s svojo razkošno svežino.
»Pomarančni cvet je ena izmed mojih najljubših sestavin, saj je neskončen vir navdiha,« priznava Anne Flipo.»Zame je bila to logična izbira – raziskali smo čudovito združitev njegovih sijočih, osvežujočih, iskrečih se in čutnih vidikov, ki prežemajo nov parfum La vie est belle L’Éclat in tako odražajo poudarjen optimizem in ženskost vseh različic vonja La vie est belle.«
Sijočo podlago mu zagotavlja absolut pomarančnega cveta iz Laboratorija Monique Rémy (LMR), ki je eden od najbolj znanih dobaviteljev dišavnih surovin. Dišava se, obogatena z esencami vrtnice in jasmina, odpre v opojen cvetlični šopek, osvežen s sofisticirano bergamotko in igrivo mandarino, ki čudovito zaokroži akord frezije z delikatnimi poudarki cvetnih lističev.
Bazo prežema prepoznaven gurmanski akord dišave La vie est belle, ki jo je Dominique Ropion ponovno interpretiral z uporabo izvlečka stroka vanilje LMR-ja, pridobljenega z ekstrakcijo s pomočjo ogljikovega dioksida, ambroksana in sandalovine.
»Premišljeval sem o tem, kako naj znova interpretiram legendarno opojno sled dišave La vie est belle. In sem se domislil – s kombinacijo kremastih in sončnih not,« pojasnjuje.
»Izviren gurmanski akord sem nadomestil z mehkim in voljnim izvlečkom stroka vanilje LMR-ja. Ovit z voljnimi notami sandalovine pomarančnemu cvetu zagotavlja nežno polnost.«
STEKLENIČKA S ŠTEVILNIMI PLOSKVAMI V NESKONČNI IGRI SVETLOBNIH ŽARKOV
Za izražanje ideje sreče, ki se širi in narašča, je konture izvirne stekleničke (»kristalnega nasmeha«) Catherine Krunas prekrila s številnimi ploskvami: »Dizajn stekleničke dišave La vie est belle izžareva natančnost in čutno eleganco, prepoznavno po zaobljenih linijah in zapomnljivem nasmehu. Te značilnosti sem želela ohraniti tudi pri novi različici stekleničke,« poudarja oblikovalka. »Z načinom rezanja stekla sem želela pridobiti večjo prostornino in ustvariti zapomnljiv optični učinek poigravanja z različnimi zornimi koti (...). Moč umetniške geste se tukaj pretvori v očarljivo količino svetlobe.«
Tako kot pri izvirni steklenički so mojstri iz priznane steklarne Maison Pochet z neverjetno tehnično virtuoznostjo izdelali novo različico. Po mnogih poskusih jim je uspelo reproducirati obliko iz načrta dizajna v čistih in sodobnih linijah. Stekleničko krasi 221 subtilnih izboklin s petimi ploskvami in koti, ki so pri izdelavi kalupa ročno izdelani. Kristalni nasmeh se spremeni v briljantni kalejdoskop, ki pomnoži svetlobne žarke, ki odsevajo v neskončnost.
PROMOCIJSKA KAMPANJA, PREŽETA S SVETLOBO
Fotograf Josh Ollins je fotografiral Julio Roberts, kako sedi, obkrožena z ljudmi, in bolj kot kdaj koli prej dominira z izjemno pojavo, ovito v sijočo svetlobo. Obleko, okrašeno s tisoči bleščečih in drobnih kristalov, je za to kampanjo oblikoval Alexandre Vauthier.
Preberi še: Lancôme: La Nuit Trésor eau de toilette
povezane novice