07.05.2018
L’Oréal Paris daje glas ženskam v svoji prvi pogovorni oddaji »Worth it«
L’Oréal Paris, že 21. leto uradni make up partner Filmskega festivala v Cannesu, napoveduje šov »Worth it«, edinstveno pogovorno oddajo v živo, navdahnjeno s slavnim sloganom blagovne znamke.
Od 8. do 14. maja bodo skozi vseh sedem dni prenosa v živo z legendarne plaže hotela Martinez gostje šov programa igralke, najbolj poznane ambasadorke te blagovne znamke, kot tudi druge znane osebnosti, ki se bodo poklonile ženskam iz filmske industrije in zastopale njihov glas.
Šov »Worth it« v organizaciji L’Oréal Paris, ki bo odprt za vse obiskovalce festivala in publiko na Promenadi de la Croisette, je javni dogodek, organiziran v slavo filmu in lepoti, ki sta vtkana v samo srž te blagovne znamke.
Letošnja izvedba Filmskega festivala v Cannesu, zaznamovana s temeljnimi družbenimi spremembami, povezanimi z ženskami iz filmskega sveta, ne more več biti le predstava glamurja filmskih zvezd. Prav zato so se pri L’Oréal Paris odločili, da s to edinstveno javno diskusijo spodbudijo razpravo na temo krepitve ženske moči. To bo pomemben dogodek na festivalu, s ciljem, da se sliši glas žensk in razkrije »običajno žensko«, ki se skriva v vsaki od igralk, s svojimi zgodbami, zmagami in ovirami, ki so jih te premagale na poti do spoznanja, da »si to zaslužijo«.
Da bi bila prva tovrstna izkušnja v Cannesu še boljša, L’Oréal Paris odpira L’Oréal Paris Beauty Bar: pop-up trgovino, v kateri bo blagovna znamka prek kreativnih delavnic, seans »ena na ena« z umetniki ličenja in predstavljanja najnovejših izdelkov za ličenje prikazala svoje prvovrstne standarde lepote.
Šov »Worth it«
Od 8. do 14. maja, vsak večer ob 20.30, plaža hotela Martinez. Odprto za obiskovalce. V ŽIVO IZ CANNESA
Spremljajte celoten program, ki zajema ekskluzivne goste iz raznih držav, intervjuje, nastope in še mnogo drugega!
Instagram: spremljajte @lorealmakeup
Facebook: spremljajte v živo na LorealParisOfficial